Kau Yang Tak Mengerti
this site the web

Betul ke anak mahatihir gay@homoseksual??? ... isyh, isyh, isyh ...

Terkejut juga bila baca artikel mengatakan anak Mahathir seorang gay, ini fitnah ... satu fitnah besar nie. Mahathir adalah ulama UMNO yang tersohor, beliaulah pengasas mazhab "Malaysia Boleh". Tak mungkin, kerana dia berjuang habis-habisan menentang homoseksual titisan mani azizan yang terakhir (dan kini saiful). Dalam Utusan, Berita Harian, rangkaian berita Media Prima tiada melaporkan gossip ini, ini berita bohong, satu pembohongan.

Mereka kata anak Mahathir, Mazhar Mahathir adalah seorang gay@homoseksual dan mereka buktikan dengan facebook palsu, my space palsu, frienster palsu, gambar palsu ... semuanya palsu. Untuk membuktikan kepalsuan ini maka aku pun memulakan penyiasatan ...

Kata mereka ini Mazhar Mahathir, anak chetdet:

Tengok muka pun tau, ini bukan keturunan melayu ... macam pelakun hidustan jer. Tapi, chetdet juga bukanlah keturunan melayu asli, kacukan mamak... hmmm ..... mmmmm .... Betulkah mahathir ada anak bernama Mazhar Mahathir? atau pun kebetulan nama bapak sama?

Daripada sumber yang boleh dipercayai, jadi aku pun cek kat Wikipedia. Memang betul atau kebetulan, chet det mempunyai anak bernama Mazhar. Anak2 chetdet : Marina Mahathir, Mirzan Mahathir, Melinda Mahathir, Mokhzani Mahathir, Mukhriz Mahathir, Maizura Mahathir dan Mazhar Mahathir. Ini tak dapat membuktikan apa2, jadi aku cek ahli keluarga lain yang aku tak familier.


Betulkah ini juga anak Mahathir?

Ini anak lelaki atau anak perempuan, dalam arkib Utusan tiada pula melaporkan.


Kes ini bertambah rumit, ... (garu kepala). Jadi aku cuba cek facebook anak2 chet det yang aku kenal.

Marina Mahathir, agak dikenali umum kerana aktif dalam aktiviti kemasyarakatan ...Tapi tak ada link kat sini, tak tahu la kalau facebook ini juga palsu.
Bagaimana dengan Mukhriz, juga tiada link. Adakah facebook palsu juga? Ehh. ada link ke wife dia. Aku pun cek wife dia punya facebook ... ehh ada mazhar kat sini sebagai friend? Hakeem tu anak dia ker atau orang lain?



dan aku cuba cek budak2 ini punya friends list... untuk memastikan semua ini palsu.

Nampaknya facebook-facebook ini mempunyai connection atau hubung kait antara satu sama lain, "friends". Adakah pihak2 tertentu cuba untuk memburuk-burukan keluarga chet det dengan mengada-adakan facebook-facebook palsu?

Jika benar Mazhar beumur 26 tahun mengikut profile myspace/friensternya, itu pun jika ia bukan palsu. Adakah itu bermaksud Hasmah beranak pada umur 58 tahun, dekat 60 tahun. Siti Hasmah lahir pada 1926 dan berkahwin pada 1956. Ini adalah senarai tahun kelahiran anak Hasmah dan umurnya ketika itu.
  • Marina - 1957 (31)
  • Mirzan - 1958 (32)
  • Melinda - 1959 (33)
  • Mokzani - 1961 (35)
  • Mukhriz - 1964 (38)
  • Maizura - 1984? (58)
  • Mazhar - 1984? (58)
anak angkat : Daniel Fariezs

Ada sesuatu yang pelik tentang Maizura dan Mazhar, mereka dilahirkan 20tahun selepas Mukhriz, adakah mereka kembar dan umur Hasmah pada masa itu adalah 58 tahun. Jadi aku cuba cari maklumat tentang anak-anak Hasmah dan Mahathir, dan terjumpa lah satu web site ini. Klik di sini, rupanya Mazhar, Maizura dan juga Melinda adalah anak angkat Siti Hasmah dan bukan anak kandung. Oleh itu tak ada apa2 yang pelik di sini.

Jadi benarlah bahawa Mazhar itu anak chet det dan Hasmah, walaupun anak angkat... ya tak? Patutlah mahathir arif tentang gay kerana ada ahli keluarganya homoseksual ... ya tak? sebab itu dia bawa tilam berkulat ke sana ke mari, kan, kan, kan ... bagaimana dengan saifoll baumani, dia tentu arif tentang homoseksual, sebab itu dia simpan jubur dia baik-baik dan tak payah basuh dua hari ... mandi pun tak payah.

Agaknya hakim-hakim, pendakwa raya, dan badan kehakiman 1 malaysia juga adalah pengamal homoseksual, sebab kerana itu mereka amat-amat memahami setiap perkataan dan naluri azizan dan saifool, seperti monyet2 dalam gambar di bawah. Mungkin mereka masing-masing telah merasa sisa-sisa *beep* yang terdapat dalam dubur sifool seperti monyet dalam gambar di bawah. Begitu juga dengan Utusan, Berita, Agenda Daily, KMU dan lain-lain, mereka mungkin adalah pengamal homeseksual kerana jubur, mani, liwat *beep*, *beep*, *beep* sentiasa bermain di minda mereka dan sering menjadi perbualan mereka di mana-mana.




Walau apa pun terjadi penagih-penagih tegar, tetap akan mengatakan semua ini berita bohong, kerana cerita ini tiada dalam media-media perdana.

Aku pernah terjumpa sepasang suami isteri sedang membeli barang di sebuah kedai runcit. Si isteri sedang melihat-lihat akhbar yang diletakkan berhampiran kaunter. Tiba-tiba si isteri tu kata "bang... betul la, judi bola diluluskan dan dibahaskan di parlimen". Bengang si suami dengan muka merah padam, lalu kata pada isterinya "tengok la surat khabar apa yang engkau baca, itu semua surat khabar PEMBOHONG" sambil merujuk kepada pro PKR seperti Harakah, dan lain-lain ...

0 komen:

Related Posts with Thumbnails
 

Pasai Blog Ini

MERDEKA bukan pada mata, juga pada minda, rakyat boleh bersuara atau mempunyai pandangan sendiri. Negara kita mengamalkan sistem demokrasi, oleh itu sistem kerajaan terdiri daripada dua golongan iaitu pemerintah dan juga pembangkang. Pembangkang adalah sebahagian daripada sistem kerajaan berdemokrasi, bukan pengkhianat negara! Hanya mereka yang bodoh yang tak memahami erti demokrasi, takkan dapat memahaminya. Peranan pembangkang adalah mengimbangi sesebuah kerajaan, supaya pemerintah yang memerintah tidak menggunakan kuasa sewenangnya. Sesebuah kerajaan bukanlah seperti kelab bola, maka kita sebagai rakyat Malaysia harus lebih bertanggung jawab kepada negara dan bukan parti politik yang dipuja. Angguk punya angguk menyembah pemimpin, menyembah ketua, menyembah raja,... penyakit negara membarah dan makin parah. Adakah kita mahu sejarah hitam tanah melayu (suatu BALA, bencana, musibah) berulang? Ini janji Allah swt. kepada mereka yang mengkhianati amanah-Nya.

Lain-lain