Kau Yang Tak Mengerti
this site the web

UFO di Malaysia !!!! Pelik tapi benar...


Kapal Terapung ! Malaysia adalah negara pertama mencipta kapal terapung di dunia, kini dan selamanya. Hasil penyeldikan Prof. Najib A/L Razak.
Satu lagi hasil penyeldikan Prof. Najib A/L Razak selama beberapa tahun di ATM, pertama dan satu-satunya ciptaan terhebat sepanjang zaman, JET PEJUANG TANPA ENJIN !!!! Oleh kos kelengkapan ketenteraan negara dapat dikurangkan secara dramatik daripada RM 1,000,000.00 kepada dua seringgit je. Murah beb ! kat tempat lain tak da jual!

Opps!! ada lagi... hampir terlupa pulak.
Kepintaran Prof. Najib A/L Razak tak dapat dinafikan lagi, satu lagi teknologi yang popular suatu ketika dahulu, KERANDA TERBANG. Keranda tercanggih di dunia, kini dan selamanya. Mana ada negara lain yang mampu mencipta Keranda Terbang. Only in 1Malaysia!!! Fulamak!!! Gua caya sama lu, anak razak.

MENTERI YANG MEMPERJUANGKAN HAK WANITA, KASI SAMA RATA dan ANTI POLIGAMI !!!

Adalah dalam satu pasukan, sehati dan sejiwa dengan ...
Siapa Bekas Menteri Yg Kaki Raba? - Click here for more amazing videosx-menteri si peraba bontot.


Anti poligami tetapi rela kaum wanita sebagai alat mainan seks politikus2 lelaki BN. OK, syarizat hang nak pilih siapa malam ni? najib (x boleh, nanti ke C4)? hishamudin (x boleh, dia ada selera lain dengan artis) ? jarjis (x boleh, dia ada kat luar negara) ? soi lek (x boleh, dia baru betobat kot)? megat (alamak dia dah mampus) ? tambi cik ? isa (x boleh, dia kaki rasuah bukan seks) ? toyo (x boleh, dia sayangkan keluarga dia sebab itu dia bina istana dan empayar untuk keluarga dia dengan duit rakyat Selangor) ....
macam mana wanita2 umno & puteri2 umno, kalau hangpa tak da otak, sehati sejiwa dengan syarizat, perghi la kempen kat hulu selangor sepenuh jiwa raga untuk memastikan kemenangan barisan nasional. ha, ha, ha....

0 komen:

Related Posts with Thumbnails
 

Pasai Blog Ini

MERDEKA bukan pada mata, juga pada minda, rakyat boleh bersuara atau mempunyai pandangan sendiri. Negara kita mengamalkan sistem demokrasi, oleh itu sistem kerajaan terdiri daripada dua golongan iaitu pemerintah dan juga pembangkang. Pembangkang adalah sebahagian daripada sistem kerajaan berdemokrasi, bukan pengkhianat negara! Hanya mereka yang bodoh yang tak memahami erti demokrasi, takkan dapat memahaminya. Peranan pembangkang adalah mengimbangi sesebuah kerajaan, supaya pemerintah yang memerintah tidak menggunakan kuasa sewenangnya. Sesebuah kerajaan bukanlah seperti kelab bola, maka kita sebagai rakyat Malaysia harus lebih bertanggung jawab kepada negara dan bukan parti politik yang dipuja. Angguk punya angguk menyembah pemimpin, menyembah ketua, menyembah raja,... penyakit negara membarah dan makin parah. Adakah kita mahu sejarah hitam tanah melayu (suatu BALA, bencana, musibah) berulang? Ini janji Allah swt. kepada mereka yang mengkhianati amanah-Nya.

Lain-lain